torsdag 26 februari 2009

Sköna drömmar!


I väntan på att övervåningen ska bli färdig så sover vi provisoriskt nere i det rum som i framtiden ska bli mitt efterlängtade bibliotek och så här ser det ut just nu. Tavlan är min födelsedagspresent till J förra året och är en förstoring på canvas av ett gammalt foto som föreställer hans farmor som barn. Jag blir så glad varje gång jag ser den!
Mina små pysselprojekt till Tilde är nu slutförda (bilder kommer snart) så nu är det dax för nya projekt. Närmast ska en ful gammal tripptrapp stol få sig en ansiktslyftning och ett gammalt svart skrivbord ska piffas till. Det är otroligt vad mycket man hinner när man inte har någon TV! Sambon vill ha in den nu men jag kan gärna vara utan ett tag till.
På lördag drar jag vinnaren av Moltexkudden, vill du också vara med? Klicka här!

7 kommentarer:

  1. Vilken underbar ljuvlig säng du har där :-) Man vill ju lägga sig direkt.

    Bilden nedan är också vacker! :D

    SvaraRadera
  2. Det ser jättemysigt ut!
    Glöm inte och besöka mig då jag har en tävling på gång som jag tror skulle passa ;-)

    Ha en skön helg!
    /Änglahår

    SvaraRadera
  3. Åh vilket underbart harmoniskt sovrum och vilken underbar tavla! Nu blir jag nyfiken på att få se mer!
    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  4. Vi är två fotografer, två systrar, som började undersöka idén om en webshop där man kan köpa fotografier som tavlor. Tanken kom i slutet av november och nu ett par hektiska månader senare så har vi smällt upp portarna till Photografibutiken.se. Vi hoppas att du vill kika runt bland våra bilder och att du hittar något du gillar!

    http://www.photografibutiken.se

    Jättefin bild och blogg! :)

    SvaraRadera
  5. Helt underbar bild!!
    kramen Malin

    SvaraRadera
  6. Vilket harmoniskt och vackert sovrum. Tavlan är jättefin.

    Kram

    SvaraRadera

Annonser: