tisdag 25 januari 2011

Formex!



Pressbilder från Formex.se

Det blev inget besök på Formex för mig den här gången, det kändes helt enkelt inte som det skulle bli någon hit att knata runt på mässan med lågt blodtryck och stor gravidmage. Men som tur är finns det många andra bloggare som rapporterat från mässan så är du nyfiken kan du kika in på bland annat Purple Area, Flex inredning, Trendenser, Henrick's tankegångar, Room by Sofie, Inredningswåågen och Dahlarna. Efter att ha läst deras rapporteringar är i alla fall en sak säker, det kommer mycket färg i vår!

Har du också bloggat om formex får du gärna lämna en kommentar här så att vi kan få ta del av din rapportering!

8 kommentarer:

  1. Japp!
    Jag var där och har haft en del inlägg och fler kommer.
    Det blev mycket fotograferat och det är svårt att sortera.

    Välkommen till mig!

    Kram Helene

    SvaraRadera
  2. http://systrarnadreamhome.blogspot.com/2011/01/formex-varen-2011.html

    mina vänner Anna och kristin har bloggat om det!
    Jag gör det på fredag på inkido.blogspot.com....

    SvaraRadera
  3. Wow vad ni är helt otroligt duktiga! Så inspirerande. Har själv köpt radhus nyligen men de behövs inte alls renoveras så här mycket. Bara ... två badrum vart efter men inget akut. Kommer att komma tillbaka igen garanterat. Lycka till =)

    SvaraRadera
  4. Åååååååååå! WOW! Jag är så otroligt imponerad och framförallt INSPIRERAD! Har precis avslutat totalrenoveringen av vår lägenhet som vi slitit med i ett år och det var verkligen bara två månader sedan jag kände "ALDRIG MER" med varenda liten cell i min kropp. Men tja, tjugo minuters klickande runt i din blogg har fått mig galet sugen på att köpa ett hus och bara tokrenovera!

    Jag kan dock INTE få ihop hur nu orkar och har råd att hålla på som ni gör med både barn och hund och jobb och hela fadderullan, det känns som en omöjlig ekvation i mitt huvud så ni har verkligen min djupaste respekt!

    Ojojoj, måste nog ut på hemnet en runda nu genast tror jag bestämt!
    *fniss*

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  5. Hej, jag var också där och har lagt upp en del foton. Blir helt matt av att kikat på ert stora projekt. Otroligt imponerande!

    SvaraRadera
  6. Heihei:D

    Kom over bloggen din og må bare si at huset deres er så utrolig nydelig:D Har fått masse flott inspirasjon her hos deg.

    Syntes det var veldig artig at du også forelsket deg i Kvänum kjøkken fordi det har jeg også gjort;) Vi skal bygge hus om noen år og jeg ønsker meg så veldig et slikt kjøkken. Det var jo en kjempe god ide og bygge det selv slik dere har gjort. Det ble NYDELIG!

    Har du flere bilder av selve prosessen og hvordan dere gikk frem? Det hadde vært veldig gøy å se. Så kanskje jeg kunne fått overtalt Hubby til at jeg også kunne fått drømmekjøkkenet:) hehe

    Ønsker deg en herlig lørdag!

    SvaraRadera
  7. Inget Formex här eller....ville men men...man kan inte hinna allt.

    Ha det fint! Anna

    SvaraRadera
  8. Hej,

    Tack för en jätte fin och inspirerande blogg. Såg först nu att du sökte lite bilder från FORMEX. Jag var där och har lagt upp lite bilder från mina favoriter. Hoppas du inspireras lite. KRAM

    SvaraRadera

Annonser: