onsdag 25 januari 2012

Nyheter från Ferm Living



Ferm Livings monter på Formex var tyvärr en besvikelse vad gäller styling och dessutom kryllade det av folk så därför fick jag inga fina bilder med mig därifrån. Men fina produkter fanns det gott om så jag tänkte bjuda er på en kavalkad av Ferm Livings pressbilder för våren. Harlequinmönstat, trianglar och pasteller mot en bas av gråtoner och skandinaviskt trä är det genomgående temat.


Den populära träljusstaken kommer nu i en naturell variant. (Men med den prislappen pysslar jag hellre ihop en själv.)


Sötaste sittsäckarna.


Finaste sittpuffen.


Härligaste vitaminpillren till köket.


Och sist men inte minst tittskåpshyllorna från gårdagens inlägg.

4 kommentarer:

  1. Mmm, så fint! Köksprylarna var ju så fina!
    Ha en fin dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Trevligt att man får ta del av Formex vi som inte kommer in!!

    Vet inte men jag har nog sagt det nååågra gånger att jag är sååå jäkla glad att jag hittade din fina blogg. Jag är så dålig på inreda men tycker ändå om inredning...här finns ju massor av tips! TACK fina du <3

    SvaraRadera
  3. Ja Ferm living och många andras "pyssel" kan man lätt fixa själv till mycket billigare peng.
    Undrar ofta vem som köper vissa "märkes" varor, särskilt de som inte är avancerade!?

    Det jag gillade med Formex i år är att det vita är på väg bort och att träoch andra naturmaterial ökar.

    Ska bli spännande att se hösten om fler vågat ta steget :-)

    Kram Helene

    SvaraRadera
  4. Kul att titta in här hos dig blir alltid inspirerad mvh caroline

    SvaraRadera

Annonser: