torsdag 13 december 2012

Ge dina julgranskulor ett andra liv!


Mitt senaste nummer utav Umeåguiden har precis passerat tryckpressarna och i detta nummer slår jag bland annat ett slag för att ge alla avdankade julgranskulor runt om i landet ett andra liv. Säkert är vi många som har kulor liggandes som vi inte gillar men istället för att slänga och köpa nya så finns det faktiskt många sätt att ge dem ett nytt liv. Jag tar upp några i artikeln men du kanske har fler ge-julgranskulorna-ett-andra-liv-tips? Dela gärna med dig! 

Är du sugen på ännu mera julinspiration är du varmt välkommen att kika in i min julmapp på Pinterest!

4 kommentarer:

  1. Åh vilken tur att jag inte har hunnit göra mig av med alla gamla julgranskulor! Penselmålade ska de bli! Tusen tack för ett kanontips!

    SvaraRadera
  2. Vart är de turkosa muggarna i tidningen köpta? Verkligen jättefina!
    Mvh Josefine

    SvaraRadera
    Svar
    1. På Indiska hittade jag dem!

      Radera
    2. Tack snälla, ska kolla där och hoppas de finns kvar, ananrs blir det tradera-span ;)

      Radera

Annonser: